niedziela, 11 stycznia 2015

Szarpaki

Nessa uwielbia różnego rodzaju zabawki, a ponieważ ja lubię kupować, więc trochę się ich uzbierało.
Postanowiłam podzielić się z Wami moją i Nessy opinią na ich temat. Może komuś nasze recenzje się przydadzą.

Na pierwszy rzut idą szarpaki. Szarpaki mamy dwa. Jeden zwykły, pleciony z polaru, a drugi robiony na zamówienie z Dogstyle.




O polarowym zbyt dużo powiedzieć nie można. Ot, zwykły szarpak, nasz ma długość 60 cm, Nessa bardzo lubi się nim bawić, przynosi go i zaprasza do przeciągania.
Zalety :
- tani - zapłaciłam chyba 10zł
- trwały - mamy go od 3 miesięcy i zniszczeń nie widzę.







Szarpak z Dostyle jest trochę bardziej złożony - nasz ma rączkę z amortyzatorem, futerko (ja wybrałam nowe futerko w szalonych kolorach) oraz piłkę. Nessa bardzo go lubi, lata z nim po mieszkaniu i zaprasza do zabawy. Lub sama zajmuje się podgryzaniem futerka.
Zalety:
- futerko - ulubiona część szarpaka
- trwałość - bardzo dobrze się trzyma
- połączenie szarpaka z piłką - można nie tylko się przeciągać, ale i aportować

Zapłaciłam za niego 42zł, co uważam za cenę niewygórowaną. Szarpaki można zamówić tutaj:  klik . Produkty są robione na zamówienie,więc mamy możliwość wyboru koloru, rodzaj piłki, czy chcemy z futerkiem czy bez :)







2 komentarze: