sobota, 17 stycznia 2015

Wyrzutnia Chuckit


Naszą ulubioną zabawką na spacerach jest wyrzutnia do piłek Chuck it. Nasza to wersja 12M - czyli najkrótsza z dostępnych - na piłki o rozmiarze M.




Na rynku można dostać wiele podobnych zabawek. Zdecydowałam się na Chuck it, ponieważ moim zdaniem ta firma gwarantuje jakość za niewygórowaną cenę. Wolę zapłacić trochę więcej niż za no-name'a, ale mieć pewność,że nie będę musiała kupować nowej wyrzutni po tygodniu.

Po co właściwie wyrzutnia zapytacie? W końcu można samemu rzucać piłki. Teoretycznie tak. W praktyce, zależy jaki kto ma zamach. Ja średni, i już mi ramię zaczęło doskwierać ;) Z wyrzutnią piłka leci daleko, trzeba tylko odrobiny praktyki. Przy wyrzucie piłkę należy skierować w górę, ponieważ sama wyrzutnia ściąga ją w dół. Parę pierwszych razy porządnie rąbnęłam piłką o ziemię,ale nie jest trudno wyrobić sobie właściwą technikę.

Standardową piłką w komplecie z wyrzutnią jest piłka tenisowa. Jest ona dość ciężka i trudno ją utrzymać w czystości, szczególnie gdy na dworze cały czas leje. Chuck it ma w ofercie całą gamę piłek pasujących do wyrzutni, ale można używać też piłek innych firm - do wyrzutni M pasują piłki o średnicy 6 cm.
Naszą ulubioną jest piłka TPR z Zooplus. Idealnie pasuje do wyrzutni, a ponieważ jest lekka, lata bardzo daleko.








Podsumowując - świetny produkt do wspólnych zabaw z psem :)

Wyrzutnię kupiłyśmy z ZOOPLUS za niecałe 25 zł ( chyba najtańsza w internetach).

2 komentarze:

  1. No, nareszcie można ją kupić na zooplusie! Długo szukałam takiej krótkiej wyrzutni. Mam w domu dłuższą, prawdopodobnie z tesco (odkupiłam ją) i sprawdza się dobrze, choć nie często jej używamy. No i mieści mi się do plecaka na styk! Więc chętnie bym się jej pozbyła i kupiła coś mniejszego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Fejsie jest grupa Psie artykuły,nie wiem czy do niej należysz.Ja nigdy nic nie sprzedaję bo mi się nie chce,a tam sprzedałam kurteczkę ;) więc możesz spróbować.
      Też sie ucieszyłam z tej wyrzutni - zooplus to moj ulubiony sklep.

      Usuń