niedziela, 18 stycznia 2015

Obroża i smycz OhMyDog


 Uwielbiam wszystko hand made. Oczywiście zaczęłam się przyglądać obrożom i smyczom robionym na zamówienie. Jest ich w internetach całe mnóstwo, większość trzeba zamawiać przez FB, są także takie które można kupić w profesjonalnych sklepach online. Jednym z takich sklepów jest OhMyDog. Jako,że wczoraj dotarł do nas zaprojektowany przeze mnie komplecik, uznałam, że czas na notkę:)

Komplecik wygląda tak :
 




Kilka słów o samym sklepie. Moją uwagę na zwróciła profesjonalna strona z której można zamawiać produkty. Koniec z zamawianiem przez FB, można opłacić zamówienia kartą a nie tylko przez przelew. Realizacja zamówienia trwa do 10 dni roboczych, co jest normalne przy tego typu zamówieniach. Przez cały czas byłam informowana o zmianach w statusie mojego zamówienia, co wcale nie jest takie oczywiste, skoro niestety zdarzają się sprzedawcy u których trzeba się dopraszać informacji .W OhMyDog jest to na szczęście standard.
Co do samych produktów - możemy wybierać spośród kilku rodzajów obroży i smyczy. I UWAGA - rzecz najfajniejsza - w każdym przypadku mamy możliwość zakupienia gotowego produktu lub zrealizowania własnego projektu! W tym celu korzysta się ze specjalnego konfiguratora - a więc możemy obejrzeć jak będzie wyglądać końcowe dzieło. Dla mnie było to szczególnie ważne :)

Obrożę wybrałam pół-zaciskową. Obroża tego typu nie opina szyi psa gdy biega bez smyczy lub idzie na luźnej smyczy.W przypadku smyczy napiętej skraca się tylko do obwodu szyi, a więc nie ma obawy,że pies zostanie podduszony. Nie należy sie też obawiać,że obroża zsunie się przez głowę psa.
 To pierwsza nasza obroża w tym typie - i jestem bardzo z niej zadowolona. Nessa również ;) Nasza obróżka została podszyta przewiewną siateczką, inne opcje to m.in atłas, polar czy ekoskóra.
Do kompletu zaprojektowałam przepinaną smycz.


A tak wyglądają obroża i smycz na mojej pięknej modelce :








Podsumowując - świetny sklep, już mam pomysły na nowe zamówienia :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz